[ Добавить материал ]

9-сынып. Организмнің эмбриондық жəне постэмбриондық дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі, улы заттардың (токсиндік): темекі түтіні, а
19.10.2016, 02:35
Сыныбы : 10 Күні:
Сабақтың тақырыбы Организмнің эмбриондық жəне постэмбриондық дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі, улы заттардың (токсиндік): темекі түтіні, алкоголь т.б. әсері.
Мақсаты
Организмнің эмбриондық жəне постэмбриондық дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі, улы заттардың, темекі түтіні, алкоголь т.б., кері әсерлерімен танысу, оларды алдын алу жолдарын үйрену.
Күтілетін нәтижелер Организмнің эмбриондық жəне постэмбриондық дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлін біледі; улы заттардың (токсиндік): темекі түтіні, алкоголь т.б. ұрықтың дамуына әсерін қарастырады; өмірмен байланыстыра отырып, улы заттардың қоғамдағы қолданысына баға береді.
Керекті жабдықтар Ресурстар, интерактивті тақта, ноутбуктер, постер, стикер, маркер, ұялы телефон, жұмыс дәптері, оқулық.
Қолданылатын әдістер Үй тапсырмасын сұрауда «Тікелей сұрақтар», «Кестені толтыру»; Тұсаукесерде «Миға шабуыл»; Жаңа сабақты меңгеруде ресурстармен жұмыс, постер қорғау; Бекітуде
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері Уақыты Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе
2
мин
10
мин

Сыныппен амандасу. Топқа бөлу (3 топ)
Үй тапсырмасын тексеру:
«Тікелей сұрақтар»
1. Онтогенез дегеніміз не?
2. Онтогенездің сатыларын атаңыз?
3. Сперматогенез, овогенез қалай жүзеге асады.
4. Гүлді өсімдіктердің қосарыныан ұрықтануының маңыздылығы неде?
5. Постэмбриондық даму деп нені айтамыз?
6. Толық даму дегеніміз не, Түрленіп даму дегеніміз не? Омыртқасыз ағзалардан мысалдар келтіріңіз?
7. Адам ұрығының алғашқы дамуында қандай ерекшеліктер болады?
8. Ұрықтың дамуына дәрі – дәрмектердің зиянды әсері қандай?
9. Мюллер жəне Э. Геккельдің биогенетикалық заңы?
10. Эмбриология ғылымының негізін қалаушы ғалымдар?






«Кестені толтырыңыз»

Ұрық қабаттары Ұрық дамудың қай кезеңінде түзіледі. Қандай ұлпалар мен мүшелер түзіледі
Эктодерма

Энтодерма

Мезодерма


Амандасады, топқа бөлінеді.
Тақтада жазылған сұрақтарды таңдап, жауап береді. Үй тапсырмасы бойынша қаншалықты дайындалғандары көрінеді, топ басшылар бағалау парағына сабаққа қатысып отырған оқушыларды белгілеп отырады.
Бағалау парағындағы кестені пайдалана отырып, топ басшысы топ мүшелерін бағалап отырады.
Тұсау-кесер

2 мин Миға шабуыл әдісі арқылы оқушыларға бенефильім көрсетіледі.
Не түсіндіңіз? Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? Оқушылар сұраққа жауап береді, өз білетіндерін айтады.
Негізгі бөлім
7 мин



15 мин Ресурс таратамын. Берілген мәліметтерді оқи отырып, топта талдайды әр топ өзіне берілген тапсырма бойынша жұмыстанады.
1 топ: Организмнің эмбриондық жəне постэмбриондық дамуындағы темекі түтінінің әсері.
2 топ: Организмнің эмбриондық жəне постэмбриондық дамуындағы алкогольдің әсері.
3 топ: Организмнің эмбриондық жəне постэмбриондық дамуындағы есірткінің әсері. Топтық әңгіме жүргізеді, топта талдап, әр топ өз тапсырмасы бойынша постер дайындайды, оны қорғайды.
Топтар бір – біріне екі жұлдыз бір тілек айтып, формативті бағалайды.
Қоры-тынды

3
мин

1 мин

5
мин Бейнефильімдер көрсете отырып әр топтың тапсырмасын қорытындылап тұрамын.
Сабақты бейнефилім көрсету арқылы бекітемін.
Үй тапсырмасы :

Оқушыларды мадақтап, қолпаштап отырамын.
Бағалау парақтарына қойған балл бойынша бағаланады.
Тапсырма алады, топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.

 
Категория: Биология | Bekamaster Bekamaster
74Просмотров: 74 | Загрузок: 0 | <Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0

Добавить комментарий


Наверх