2 мин
3 мин
12мин
12мин
3мин
8мин
3 мин
2 мин
|
І.Ұйымдастыру
- Сәлемдесу
- Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
- Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1- нші мен 7-нші формула бойынша1 ден7 –ге дейін санау арқылы болып 7 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Мұнда кеспелер бойынша формулалар берілген, оқушылар жауап береді. Барлық жауаптарды алған соң мынадай нақыл сөз шығады:
«Еліміз еңселі болсын десек,
Шәкіртіміз білімді болсын».
Оқушылар, сендер – Қазақстанның болашағысыңдар. Сондықтан сендер бәсекеге қабілетті білімді жастар болып жетілулерің қажет.
ІІІ. ТКШ, АКШ, ЖКШ есептері беріледі.
ТКШ№182(4)
АКШ№164(4)
ЖКШ№217(4) өрнегі 119 санына бөлінетінің дәлелде
ТКШ№182(4)
АКШ№189(4)
ЖКШ№212(4)
ІV. Сергіту сәті (әріптерден 7 формуланы 1минут ішінде құра білу)
Сабақты қорыту:
V. Mини тест арқылы (4 есептен құралған)
Оқушыларды бағалау:
1. Матрица бойынша бағалап отырамын
2.Оқушылар рефлексия жазады
Үйге тапсырма: № 240
|
1.Оқушылар амандасады
2.Ынтымақтастық атмосферасын құрады (бір – біріне жылы сөздер айтады)
3.Жоқ оқушыларды айтады
4.(1,2,3,4,5,6,7 деп санау арқылы
7 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын жауап береді.Дәптер алмасамыз. Сұрақтарға жауап береді.
ІІІ. ТКШ, АКШ, ЖКШ есептеріне жауап береді .
1 –ші деңгейлік тапсырманы жеке орындайды.
(5 оқушы болса, 30 секундтан кейін жауабын интерактивті тақтадан шығарып тексертемін немесе түсінген оқушы өзге топтарға барып түсіндіреді)
2 –ші деңгейлік тапсырманы жеке орындайды.
(5 оқушы болса, 30 секундтан кейін жауабын интерактивті тақтадан шығарып тексертемін немесе түсінген оқушы өзге топтарға барып түсіндіреді)
Ортаға 10 оқушы шығады,қалғаны сұрақ қояды.
Қорытынды кезінде:
V.Мини тестке жауап береді (6 минутта парақ пен компьютерге екіге бөлініп жауап жазып, 2 минут тексеру интер белсенді тақта арқылы)
1.Матрицадағы бағаны күнделіктеріне қояды.
2.Оқушылар рефлексия жазады
|