[ Добавить материал ]

7-сынып, Өрнектерді тепе-тең түрлендіру
31.03.2015, 15:59

 

Күні:

Пәні:

Сыныбы:

02.02.2015

Алгебра

7

Сабақтың тақырыбы: 

Өрнектерді тепе-тең түрлендіруге есептер шығару

Сілтеме:

жоспар

Жалпы мақсаты

  • Өрнектерді тепе-тең түрлендіруде қысқаша көбейту формулаларының дербес жағдайларын қарастыру;
  • Өрнектің шартын ұғыну, оны есептеулер жүргізуде қолдануға машықтану;
  • Өрнектерді түрлендіру бойынша білімді бекіту;

Күтілетін нәтиже

 

  • Өрнектерді тепе-тең түрлендіруде қысқаша көбейту формулаларының дербес жағдайларын қарастырады;
  • Өрнектің шартын ұғынады, оны есептеулер жүргізуде қолдануға машықтанады;
  • Өрнектерді түрлендіру бойынша білімді бекітеді;

Негізгі  идеялар

 

а22=(а-в)(а+в)  (а+в)2=а2+2ав+в2   (а-в)2=а2-2ав+в2      

а33=(а+в)(а2-ав+в2) а33=(а-в)(а2+ав+в2

(а+в)33+3а2в+3ав23          (а-в)33-3а2в+3ав23

 формулаларды пайдаланып өрнектерді тепе - тең түрлендіру

Тапсырмалар

І. Миға шабуыл : «Кім жылдам?»

 ІІ. ТКШ, АКШ, ЖКШ бойынша деңгейлік тапсырма

ІІІ. ТКШ, АКШ, ЖКШ бойынша деңгейлік тапсырма

IV. Сергіту сәті (әріптерден формуланы құра)

V.  Мини тест

Жүргізілетін жұмыстар

Сабақ бойынша мұғалімнің  жазбалары:  (мұғалім және оқушы  немен айналысады)

уақыты

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушылардың іс- әркеті

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

12мин

 

 

 

 

 

12мин

 

 

3мин

 

8мин

 

3 мин

 

 

2 мин

І.Ұйымдастыру

  1. Сәлемдесу
  2. Сынып оқушыларына  жағымды ахуал туғызу
  3. Түгелдеу

1.2. Топқа бөлу (1- нші мен 7-нші формула бойынша1 ден7 –ге дейін санау арқылы болып 7 топқа бөлінеді)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

Мұнда кеспелер бойынша формулалар берілген, оқушылар жауап береді. Барлық жауаптарды алған соң мынадай нақыл сөз шығады:

«Еліміз еңселі болсын десек,

Шәкіртіміз білімді болсын».

 Оқушылар, сендер – Қазақстанның болашағысыңдар. Сондықтан сендер бәсекеге қабілетті білімді жастар болып жетілулерің қажет.

ІІІ. ТКШ, АКШ, ЖКШ есептері беріледі.

ТКШ№182(4)  

АКШ№164(4)       

ЖКШ№217(4)       өрнегі 119 санына бөлінетінің дәлелде

ТКШ№182(4)  

АКШ№189(4)   

 ЖКШ№212(4)  

ІV. Сергіту сәті (әріптерден 7 формуланы 1минут ішінде құра білу)

  Сабақты қорыту:

 V. Mини тест арқылы (4 есептен құралған)

Оқушыларды бағалау:

1. Матрица бойынша бағалап отырамын

2.Оқушылар рефлексия жазады

Үйге тапсырма:  № 240

 

1.Оқушылар амандасады

2.Ынтымақтастық атмосферасын құрады (бір – біріне жылы сөздер айтады)

3.Жоқ оқушыларды айтады

4.(1,2,3,4,5,6,7 деп санау арқылы  

7 топқа бөлінеді)

 

ІІ. Үй тапсырмасын жауап береді.Дәптер алмасамыз. Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ.  ТКШ, АКШ, ЖКШ есептеріне жауап береді .

1 –ші деңгейлік  тапсырманы  жеке орындайды.

(5 оқушы болса, 30 секундтан кейін жауабын интерактивті тақтадан шығарып тексертемін немесе түсінген оқушы өзге топтарға барып түсіндіреді)

2 –ші деңгейлік  тапсырманы  жеке орындайды.

(5 оқушы болса, 30 секундтан кейін жауабын интерактивті тақтадан шығарып тексертемін немесе түсінген оқушы өзге топтарға барып түсіндіреді)

Ортаға 10 оқушы шығады,қалғаны сұрақ қояды.

Қорытынды кезінде:

V.Мини тестке жауап береді (6 минутта парақ пен компьютерге екіге бөлініп жауап жазып, 2 минут тексеру интер белсенді тақта арқылы)

1.Матрицадағы бағаны күнделіктеріне қояды.
2.Оқушылар рефлексия жазады

 

 

Категория: Математика | Бота7465 Бота7465
3476Просмотров: 3476 | Загрузок: 180 | <Рейтинг: 3.5/2
Всего комментариев: 0

Добавить комментарий


Наверх