«Lesson study — мұғалімнің кәсіби өрлеу жолы»

Шебер сынып тақырыбы: «Lesson study — мұғалімнің кәсіби өрлеу жолы»
Сілтеме: Lesson study әдісі
(1 деңгей мұғаліміне арналған нұсқаулық, үлестірме материалдар, интернет ресурстары)
Жалпы мақсаты: Пікір алмасу барысындағы тең құқылы, ынтымақты серіктестік құру. Білім алу сапасын арттыруда Lesson study әдісінің тиімділігі айқындалады және тәжірибеге енгізуге бағыт-бағдар беріледі.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері: Нақты мақсат қоя алады
Оқушыларды зерттей алады;
Бағалауды практикада қолдана алады;
Lesson study әдісі бойынша топтастыру немесе презентация жасай алады.
Шебер сыныпта туындаған негізгі идеялар: 1. Білім алу сапасын арттыруда Lesson study әдісінің тиімділігін түсінеді.
2.Мәселелерді шешу кезінде өзінің тәжірибесін қалыптастырады, ойлау үдерісін жүзеге асырады.

Тренинг-психологиялық ахуалды орнату «Сағат тілімен жүретін достар» 3

Топтарға бөлу Бүгінгі ауа-райын анықтайтын сын есімдер бойынша топқа бөліну. 3
Кіріспе тапсырмалар: Кіріспені презентация «PowerPoint»
арқылы көрсету. Lesson study сабақтарын жоспарлау кезеңі 5
Ой шақыру: «Пікірлер себеті» Қойылатын сұрақтар:
1. Lesson study туралы не білесіздер?
2. «Lesson study — мұғалімнің кәсіби өрлеу жолы» қалай түсінесіздер? 5
Негізгі түйінді идеялар:
Lesson Study тәсілімен «сабақты зерттеу» немесе «сабақты зерделеу» үдерісін іске асыру;
Бағалаудың түрлерін қолдану.
1 тапсырма (топтық жұмыс) Lesson study-ді қалай ұйымдастыруға болады және күтілетін нәтижелер» (постер дайындау) 7
Бағалау Өзара бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» 3
Сергіту сәті «Атамекен» патриоттық ән орындау 2
2 тапсырма
(топтық жұмыс) Lesson study кезеңдерін көрініс ретінде көрсету
1 топ: жоспарлау кезеңі
2 топ : зерттеу сабағының кезеңі
3 топ: талдау, жүйелеу кезеңі
Тақырыпты өздері таңдап алып, жұмыстарын қорғайды. 15
Бағалау Өзара бағалау 3
3 тапсырма «Бұрыштар әдісі» 1 топ — Lesson study сабақтарын өткізуді жақтайды, 2 топ – қарсы, 3 топ — саралайды 10
Қорытынды рефлексия Өз сезімдерің қалай? Бүгінгі семинар тренинг ұнады ма?
Дөңгеленіп тұрып, бір- біріне «рахмет» айту, тіліктер айту.
Алған әсерлерін ауызша талдайды.
Өз ой – пікірлерін стикерлерге жазып бағалайды. Соңынан сауалнама алынады. 5
Ресурстар Бейнефильмдер, презентациялар, маркерлер, постерлар, стикерлер.

2
Добавлено: 30.03.2016, 00:32
0
1984
адискер

Похожие публикации


Комментарии (0)

Добавить комментарий


Наверх