[ Добавить материал ]

6-сынып. Шерхан Мұртаза «Бала Тұрар». Шығарманың тәрбиелік мәні. Қазақ әдебиеті
20.10.2016, 12:55
Сыныбы 6 б Күні 
Сабақтың тақырыбы

Шерхан Мұртаза «Бала Тұрар».  Шығарманың тәрбиелік мәні.

Мақсаты Әңгіменің  мазмұнын меңгерту. Рухани адамгершілік сезімдері қалыптасқан тұлға дамуына ықпал ету. Тіл байлығын дамыту.
Күтілетін нәтижелер Әңгімені түсіндіре біледі. Кейіпкерлерге мінездеме бере алады және шығарманы талдай алады.
Керекті жабдықтар Оқулық, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, түсті бояулар, қарындаш.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Тапсырма мазмұны  Оқушы әрекеті Бағалау
Кіріспе        5 мин. Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы, мақсаты таныстырылады. Оқушыларды 3 топқа бөлемін.
Оқушыларға бағалау парақтарын таратамын.
«Мен сенің бойыңнан мына қасиеттерді көргім келеді...»  (қайырымды, білімді, өнерлі) треннингі арқылы топқа бөлу.
Алдын-ала бағалау парақтарын ұсыну
Оқушылар топқа бөлінеді,топ ережелерін бекітеді, назар салып тыңдайды.
Өзара критериалды бағалау өлшемдерімен танысады.
 
Тұсаукесер
10 мин.
Модуль:
СТО, АКТ,
Диалогты оқыту
 
Әр топқа Блум өлшемдерінің деңгейіне сай келетін сұрақтар дайындап келемін. Топтық жұмыс. І топ (Өнерлі топ) Шерхан Мұртаза кім? /білу/   Шығармада Тұрардың мұғалімі Ломоносовты неге мысалға келтірді? /қолдану/                     
ІІ топ (қайырымды тобы)  Бала Тұрар кім? /Білу/ Роман неге «Қызыл жебе» деп аталған? /түсіну/
ІІІ топ (Білімді тобы)  Рысқұл кім? /білу/  Тұрар тегін  неге Қырғызбаев деп өзгертті? /талдау/
 Жұптасып, топтасып жұмыс істейді, әр оқушы өз ойларын қосады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді..  
Категория: Қазақ әдебиеті | Bekamaster Bekamaster
82Просмотров: 82 | Загрузок: 0 | <Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0

Добавить комментарий


Наверх