Оқушыларды түгелдеп, сабаққа дайындығын қадағалау. Сабақ сайыс түрінде өтті. Оқушыларды 4 топқа бөліп, топ жетекшілерін сайлаймыз.
Топ жетекшілері өздері құрастырған тапсырмаларын айтады.
«Оксидтер» - тобы. Үлгі, өнеге қалдырсақ артымызға,
Сәлем бердік халайық жалпыңызға.
Жеңіс деген біздерге сол емес пе,
Беріктігін білдіріп салтымызға.
«Негіздер» - тобы. Күшейтеміз химияның сапасын,
Берер бізге болашақ ақ батасын
Ғылымдардың негізгі бір саласы,
Химиямыз мәңгі бақи жасасын.
«Қышқылдар» - тобы. Терең білім алған соң арқасында,
8 «А» сынып партасында
Қанаттанып келеміз бізде міне,
Ұстаздарды снайды халқы асылға
«Тұздар» - тобы. Білімді ұрпақ бұл мектепте екніңді,
Көңілдері әрдайым көтерулі
Дәлелдігін «Тұздар» тобы бүгін көпке,
Тобы жақсыны етер үлгі
IV. Әр топқа тапсырма.
Қышқылдық оксидтерді теріп жазыңдар:
Екі негізді қышқылдарды теріп жазыңдар:
Суда ерітмейтін негіздерді теріп жазыңдар:
Орта тұздарды теріп жазыңдар:
V. Топтардың мақал – мәтелдер жарысы.
- Темірді қызған кезде соқ.
- Алтын – күміс тас екен, арпа – бидай ас екен.
- Жылтырағанның бәрі алтын емес.
- Темірсіз – халық, тұзсыз – тағам болмайды.
- Аз сөз – алтын, көп сөз – көмір
- Ақыл арылмас, алтын шірімес
- Алтынды еріте білмеген ірітер, теріні илей білмеген шірітер.
- Тылтықтың күмісін айтпа, тиісін айт
- Аспанда ай әкім болса, жердегі адамның әкімі күміс.
VI. Өзгерістерді жүзеге асыру.
-
-
-
-
VII. Сергіту – жұмбақтар шешу.
- Табылса бар там – тұмнан,
Қазір көп әрбір өлкеде
Қымбат болды алтыннан,
Қандай металл ертеден (Алюминий)
- Қыздырып соқсаң иеленеді,
Балға мен төстен именеді. (Темір)
- Күмістей түсі жылтыр, өзі сұйық,
Буланбас қайнатсаң да, отынды үйіп
Көрсететін зат, құрал жасар соны құйып (Сынап)
- Өзім темір, өзім шалбар,
Егер теріс қарай оқысаң,
Болармын бір қазба байлықтың,
Айтшы, мен сонда кіммін? (Мыс – сым)
|