сыныбы |
4 сынып |
Әдебиеттік оқу |
Тақырыбы |
Алдаркөсенің алдауы |
Мақсаты |
Алдаркөсе туралы мәлімет алу арқылы ертегі,аңыз басты кейіпкері екенін түсіну. |
Күтілетін нәтиже |
А) Алдаркөсе туралы біледі. |
В) Алдаркөсе мен Шығайбайдың мінездерін салыстыра отырып, жақсы мен жаманды айыра біледі |
С) Аңыз оқи отырып талқылайды. |
Дереккөздер, құрал-жабдықтар |
Әдебиет оқулығы,4-сынып. Алматы: Алматыкітап 2011.
З.Муфтибекова, П,К, Жаманқұл. 48-49 беттер.Методикалық нұсқаулық,дидактикалық материалдар,флипчарт.
АКТ «Алдаркөсе» таныстырылым һttps://www.youtube.com/watcһ?v=Unurf59uzzm үлестірмелі парақшалар,постер, маркер. |
Сабақтың барысы |
Уақыты |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Кіріспе
|
30 сек
2мин
1 мин
5 мин
1 мин |
Сәлемдесу,түгендеу.
Оқушылардың құрал-жабдығын тексеру,назарын сабаққа аудару.
Психологиялық ахуал
Топқа бөлу
Дарынды оқушыларға үй тапсырмасы ретінде Алдаркөсе туралы қосымша деректер іздену.
бағалау |
Оқушылар оқу құралдарын түгендеп,мұғаліммен амандасады.
Оқушылар шеңбер құрып,бір-біріне өзіне қатысты жақсы қасиеттерін айту: адал бол, шыншыл, еңбекқор,қонақжай .
Атом,молекулы арқылы ойын ойнатып,топқа бөлу
Оқушылар дайындап келген мәліметтерін оқиды,сыныптастарына жаңалықтарымен бөліседі.
бағдаршам |
Тұсаукесер
|
30сек |
АКТ көрсетілім
Сергіту сәті |
Оқушылар «Алдаркөсе» туралы көрсетілімді тамашалап,талқылау арқылы сабақтың алгоритмін ашады.Дәптерлерін ашып жаңа сабақты жазып алады. |
Негізгі бөлім
|
10 мин
16 мин
|
Жеке жұмыс жүргізу
- «Алдаркөсенің алдауы» аңызды оқыту
- Бірін-бірі оқыту
топ ішінен біреуі мұғалім болады да топқа әңгіменің мазмұнын түсіндіріп әңгімелейді,өзара талқылайды.
- Топтық жұмыс
1 топ:
Венн диаграммасы
(Алдаркөсе мен Шығайбайды салыстыру)
2 топ:
Аңыз бойынша көрініс дайындау
3 топ: Алдаркөсеге мінездеме беру
Бағалау: екі жұлдыз бір тілек интервью алу |
Оқулықпен жұмыс
Әр оқушы өз бетімен әңгімені оқып шығады.Белгіленген уақыт аяқталған соң,топ ішінен өз қалауы не топтың сайлауы бойынша өз тобына әңгіме мазмұнын түсіндіреді. Бір-біріне сұрақтар қояды,талқылайды.
Флипчартқа түсіріп,постер қорғау
. |
Қорытынды |
5мин |
Дөңгелек үстелде Алдаркөсе әрекетін талқылау.
|
Аңыздың жалпы мазмұның,Алдаркөсе әрекетін талқылайды,өз ойларын айтады. |
Үйге тапсырма |
2 мин |
Аңызды оқу,Алдаркөсе туралы кітапша шығару |
Оқушылар кейіпкер туралы жинақ жинап кітапша жасайды |
Бағалау |
2 мин |
Смайликпен бағалау |
Оқушылар бағалайды |
Сабақтың талдауы |
Сабақты психологиялық дайындықтан бастадым. Топқа атомы,молекулы арқылы бөлдім.Үй жұмысын қабілеті жоғары оқитын оқушылар дайындап келді.Серик, Карина,Армат т.б.Өз мәліметтерін оқушыларға жеткізді.АКТ-дан мультфильм крап,сабақтың алгоритімін ашты.Сергіту сәті өтілді.Оқулықпен жұмыс жүргізілді. Жеке жұмыс: аңызды оқу, түсінгенін жеткізу,талқылау.Топтық жұмыс жүргізілді: Алдаркөсеге мінездеме,көрініс,Венн диаграмма (флипчартқа түсіріп постер қорғады) Бағалау түрлері:екі жұлдыз бір тілек,бағдаршам. |