[ Добавить материал ]

4-сынып. Қожанасыр. Әдебиеттік оқу
19.10.2016, 14:42
Тақырыбы Қожанасыр Әдебиеттік оқу 4-сынып
Мақсаты Қожанасырдың басынан өткен қызықты жайттарын
талдауға үйрену
Күтілетін нәтиже  А) Мәтіннің мазмұнымен танысады
В) қызықты жайттарды түсінеді
С)қазіргі өмірмен байланыстырып, салыстырады.
Дереккөздер, құрал-жабдықтар Әдебиет оқулығы,4-сынып. Алматы: Алматыкітап 2011.
З.Муфтибекова, П,К, Жаманқұл. 47-48 беттер.Методикалық нұсқаулық,дидактикалық материалдар,флипчарт.
АКТ  «Қожанасыр» таныстырылым www.youtube.com/watcһ?v=ayiwo8aps4 үлестірмелі парақшалар,постер, маркер.
Сабақтың барысы Уақыты Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе


 
 30 сек






1 мин






1 мин







4 мин






1 мин
Сәлемдесу,түгендеу.
Оқушылардың құрал-жабдығын тексеру,назарын сабаққа аудару.


Психологиялық ахуал






Топқа бөлу







Үй  тапсырмасы






Бағдаршам бағалау
Оқушылар оқу құралдарын түгендеп,мұғаліммен амандасады.




1,2,3,4,5,санау (бас бармақты көрсетіп,оң және сол қолмен хи-хи,ха-ха).




Конфеттерді таңдап алу арқылы топқа бөлінеді. Әркім өз тобына барып отырады.




Үй жұмысын топта оқу,талқылау,үздік деген үй жұмысын аудиторияға оқу



Спикерлерді бағалайды
Тұсаукесер


 
1мин Визуалды оқыту Оқушылар Қожанасыр  суреттерін қарап, талқылау арқылы сабақтың алгоритмін ашады.
Дәптерлерін ашып жаңа сабақты жазып алады.
Негізгі бөлім




 
15 мин





2 мин

3 мин





3 мин


9 мин
1.Постер шығару





2. Бағалау

Дарынды,орташа және қабілеті төмен оқушылармен жұмыс



АКТ (көрсетілім)


СТО  Қожанасырдың «ішкі және сыртқы» қасиеттерін анықтау

Постер қорғау

Бағалау:қолпаштау
1топ: Қожанасырға мінездеме
2 топ: Қожанасыр туралы аңыздар
3 топ: 5 жолды өлең жазу


Екі жұлдыз,бір тілек

Қожанасыр туралы қосымша мәліметтермен ой бөліседі, сахналау, рөлге бөліп оқу.


Бейнероликті қарап талқылау

Әр топ Қожанасырдың
«ішкі және сыртқы» қасиеттерін жазып, айтады.
Қорытынды 3мин Не білемін?
Не білдім?
Білгім келеді?
Оқушылар бүгінгі сабақтан алған білімдерін,мәліметтерін не білгісі келетіндерін кестеге толтырады.
Үйге тапсырма 1 мин Мәтінді оқу,екі сұрақтан дайындап келу Оқушылар мәтінді оқиды,сабаққа қатысты әрқайсысы 2 сұрақтан дайындап келеді.
Бағалау 2 мин Бас бармақпен бағалау Оқушылар бағалайды
Сабақтың талдауы Мен сабағымды психологиялық дайындықтан бастадым.Конфеттер арқылы топқа бөлдім. Үй тапсырмасы дарынды оқушылардың өздері үйден Қожанасыр туралы шығарып келген аңыздарын оқып,айтып берді . Ең белсенді қатысқан және өте жақсы жазып келген Карина және өз ойынан шығарып айтып берген Армат.
Тұсаукесер бөлімінде Визуалды көрсетілімдер көрсетілді. Суреттерге қарап сабақтың алгоритімін ашты.Топтық тапсрмалар берілді:Қожанасырға мінездеме Аслан оқушы айтып берді.Қожанасыр туралы аңыздар Асель,5 жол өлең құрастырған топтан Карина.(осы оқушылар постер қорғады) Әр топтан 2 жұлдыз бір тілек айтылды.Қожанасыр аңызынан бір көрініс көрсету: Мақсат,Исламбек,Асель. АКТ-дан бейнероликті көсетіп топта талқылау өткізілді.Қожанасырдық ішкі және сыртқы қасиеттерін анықтау.
Қорытынды бөлімінде Инсертәдісін қолдандым (кесте толтырды)
Категория: Бастауыш сыныптар | Bekamaster Bekamaster
93Просмотров: 93 | Загрузок: 0 | <Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0

Добавить комментарий


Наверх