[ Добавить материал ]

10-сынып. Өзіндік жұмыс. Информатика
20.10.2016, 01:00
Пәні: ИЕТ Сыныбы: 10 Мерзімі:
Сабақтың тақырыбы: Өздік жұмыс
Сілтеме: Google.kz, yandex.ru, rambler.ru, mail.kz
Жалпы мақсаттар: Алдыңғы сабақта ұсынылған барлық білімді қолдануға қабілетті болу. Ақпарат кеңістігіне емін-еркін араласа алу.
Оқыту  нәтижесі: Алған білімдерін болашақта қолдану
Түйінді идеялар: БЛУМ бойынша оқу тапсырмалары
  Мұғалімнің іс-әрекеті
Мен не істеймін?
Оқушының іс-әрекеті
Оқушылар не істейді?
Ресурстар:
Электрондық оқулық, АКТ, таратпа материалдар
Уақыт (мин)/
Жұмыс түрі
Күтілетін нәтиже
Ұйымдастыру



                                





                                  Тапсырмалар
Сәлемдесу;
Оқушыларды топқа бөлу;
Сабақтың тақырыбын, мақсатын айту,
Топқа бөлінеді;
Тыңдайды, дәптерге сабақ тақырыбын жазып қояды.
Бөліктерге бөлінген нақыл сөздер жазылған үлестірме қағаздар 3 мин Топтық жұмысқа дағдыланады;
Ұйымшылдық қарым-қатынас нығаяды.
 
Білім
Аквариум әдісі. Әрбір топтан 1 волонтер («волонтер» сөзі латынның voluntarius сөзінен шыққан. Қазақ тіліне аударғанда, «ерікті» немесе «қалаушы» деген мағынаны білдіреді.) шығады. Оларға сұрақ беріледі. Сол сұрақ бойынша волонтерлер  бір шешімге келіп, өз ойларын айтады. Тағы да әрбір топтан бір-бір волонтер шығады. Оларға да сұрақ беріледі. Онын соңғы, нақты шешімін айтады, т.с.с.
Сұрақтар:
1 топқа: Ақпаратты іздестіру жүйелері туралы не білесіз?
2 топқа: Интернеттегі кино, музыка, ойын.
3 топқа: IP мекен-жай туралы не білесіз?
4 топқа: TCP протоколының қызметі.
Аквариум әдісі. Тапсырманы орындау үшін түсіндіру жүмысын жүргізу;
Сұрақтар қою.
Әр топтан 1 оқушыдан ортаға шығады, барлығы шеңбер жасап отырады;
Сұрақты талқылайды;
1 оқушы жауап береді.
Интерактивті тақтада көрсетіліп тұрған флипчарт, сұрақтар жазылған үлестірме қағаздар Топтық жұмыс
1,5мин*4=
6 мин
Өзіндік пікір қалыптасады;
Өз ойын ашық жеткізе алады;
Проблема  шешуде өз дағдыларын көрсетеді.
Категория: Информатика | Bekamaster Bekamaster
90Просмотров: 90 | Загрузок: 0 | <Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0

Добавить комментарий


Наверх