Сабақтың әдісі:
|
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
|
Көрнекілігі
|
ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
|
Тұсаукесер
Уақыты: 6 мин
|
Миға шабуыл.
“Ұшқыр ойдан-ұтымды жауап”
Үй тапсырмасын түрінде тексеру.
І. Excel- процессорының терезе элементтерін жазыңыз
Формула қандай символмен басталады
|
|
Автоформат
|
Ұяшық аумағын автоматты түрде форматтау командасы
|
|
Жалпы қосындыны анықтау
|
Ұяшықтар деп ....
|
|
=, + белгілерінен кейін
|
Автомсумма деген не?
|
|
Қою -
|
Функцияларды енгізу жолы
|
|
Кестенің ең аз құраушысы
|
ІІ. Сәйкестендіру кестесін орындау
|
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
|
Мағынаны тану.
Диаграмма құру үшін кестедегі мәлеметті белгілегеннен кейін аспаптар панелінен немесе Вставка-Мастер Диаграмм командасын таңдаймыз. Содан кейін мынандай терезе шығады.
Диаграмма тұрғызудың:
1-ші қадамы – диаграмма типін тандау. Диаграмманың 14 типі бар.
2-ші қадамы – диаграммадағы мәліметтер аралығын енгізу
3-ші қадамы – диаграмманың тақырыбын, мәнін енгізу
4-ші қадамы – диаграмманы қайда орналастыру керек екендігін таңдап аламыз
Деңгейлік тапсырмалар:
Жаңа білімді қолдану - жаңа сабаққа практикалық жұмыстар.
1-міндетті денгей Төмендегі y=x 2 функцияға график типін таңдап диаграмма тұрғыз.
х
|
у
|
2
|
4
|
4
|
16
|
6
|
36
|
8
|
64
|
10
|
100
|
12
|
144
|
14
|
196
|
2- лайықты деңгей Төмендегі ақпаратқа гистограмма типін таңдап диаграмма тұрғыз.
Қазақстан халқының ұлттық құрамы (%)
|
1926
|
1939
|
1959
|
1970
|
1979
|
1989
|
1999
|
2009
|
Қазақтар
|
57,1
|
38
|
30
|
32,6
|
36
|
39,4
|
50,7
|
63,3
|
Орыстар, украиндар, белорустар
|
33,1
|
51,5
|
52,1
|
51,1
|
48,1
|
44,3
|
37,7
|
23,3
|
Басқа ұлттар
|
9,9
|
10,5
|
17,9
|
16,3
|
15,9
|
16,3
|
11,6
|
13,1
|
3. Жоғары деңгей
Төмендегі кестеге
1. Дөңгелек диаграмма құрыңыз
2. Құрылған диаграмманың типін сақиналық типке ауыстырыңыз.
3. Енгізілген диаграмманы қалауыңызша форматтаңыз.
4. Жасалынған жұмысты «Ақпарат» деген атпен сақта
Сенің жанұяң үшін қандай ақпарат көздері маңызды екенін анықта.
Нәтижені достарыңмен салыстыр
Күнделікті уақыт кететін ақпарат көздері:
|
Кітап оқу
|
Газет-журналдар оқу
|
Телевизор көру
|
Интернеттен ақпарат іздеу
|
Жанұя мүшелерімен қарым-қатынас
|
Басқа жолдармен ақпарат алмасу
|
|
|
|
|
|
|
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы:
sin_kaz электрондық оқулығы № 7 модуль (Excel бағдарламасында жұмыс істеу)2;3;4;5 тапсырмаларды орындау.
|
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
|
Рефлексия - мини тест
1. Жол мен бағанның қиылысуы нені білдіреді?
а) ұяшықты;
б) сызықтық кестені;
с) тіктөртбұрышты кесте;
2. Диаграмма шебері жұмысын бастау үшін қай команданы орындайды?
а. [Файл ]®[Диаграмма]
б. [Қою ]®[Диаграмма]
с. [Түзету ]®[Диаграмма]
3. Диаграмма – бұл ...
а. кестедегі мәліметтерді графиктік түрде ұсыну;
в. . ақпараттық технологияларда пайдаланылатын график;
с. әдемі өңделшен кесте;
4. Электрондық кестедегі +100 мәні деректердің қандай типіне жатады?
а) мәтіндік жазбалар; б) сандық деректер; с) күндер;
5. Электрондық кестедегі 13/11/04 15:23 мәні деректердің қандай типіне жатады?
а) формулалық деректер; б) сандық деректер; с) күндер;
|
Дерек көздер
|
Е. Шевчук, Н. Кольева «Информатика-8» оқулығы, Алматы «Мектеп» 2012,
8-сыныпқа арналған электрондық оқулық, «Әдістемелік нұсқау», Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
|