[ Добавить материал ]

8-сынып. Диаграммаларды құру, редакциялау. ҚМЖ
30.12.2015, 13:37

Пәні, сыныбы: Информатика  8 сынып

Күні:

Сабақ №

Сабақтың тақырыбы

Диаграммаларды құру, редакциялау

Жалпы мақсаты

Кестелік процессорды іске қоса алады; кестелік процессор туралы түсінік қалыптасады; құжаттарды құра және сақтай алады.

Оқу нәтижелері

  • Мs Excel- ді  іске қоса алады (барлығы);
  • Диаграммалар және олардың  түрлері туралы түсінік қалыптасады; (барлығы);
  • Құжаттарды құра және сақтай алады (кейбіреуі).

Сабақ  түрі:

Жаңа білімді меңгерту.

Сабақтың әдісі:

ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме

СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары

АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық

ОБжК: (оқытуды басқару  және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау

ОҮБ: (формативті, сумативті)

Көрнекілігі

ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.

Түйінді идеялар

Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.

Сабақ кезеңдері

Кіріспе

Уақыты: 4 мин

Қызығушылықты ояту.

Ұйымдастыру.

Оқушылармен амандасу, түгендеу

Смайлик арқылы сыныпты 3 топқа бөлу.

 

Тұсаукесер

Уақыты: 6 мин

 

Миға шабуыл.

“Ұшқыр ойдан-ұтымды жауап”

 

Үй тапсырмасын түрінде тексеру.

І. Excel- процессорының терезе элементтерін жазыңыз

 

Қатарлар нөмерлері

Пішімдеу панельі

Бағаналар тақырыбы

Стандартты панель

 

 

 

 

Формула қандай символмен басталады

 

Автоформат

Ұяшық аумағын автоматты түрде форматтау командасы

 

Жалпы қосындыны анықтау

Ұяшықтар деп ....

 

=, + белгілерінен кейін

Автомсумма деген не?

 

Қою -

Функцияларды енгізу жолы

 

Кестенің ең аз құраушысы

 

Формула қатары

Кестелік меңзер

               

 

 

Бет таңбасы

Қалып-күй жолы

 

 

 

  ІІ. Сәйкестендіру кестесін орындау

 

Негізгі бөлім

Уақыты:25 мин

 

 

 

 

 

 

 

Мағынаны тану.

Диаграмма құру үшін кестедегі мәлеметті белгілегеннен кейін аспаптар панелінен немесе Вставка-Мастер Диаграмм командасын таңдаймыз. Содан кейін мынандай терезе шығады.

Диаграмма тұрғызудың:

1-ші қадамы – диаграмма типін тандау. Диаграмманың 14 типі бар.

2-ші қадамы – диаграммадағы мәліметтер аралығын енгізу

3-ші қадамы – диаграмманың тақырыбын, мәнін енгізу

4-ші қадамы – диаграмманы қайда орналастыру керек екендігін таңдап аламыз

                

 

Деңгейлік тапсырмалар:

Жаңа білімді қолдану - жаңа сабаққа практикалық жұмыстар.

1-міндетті денгей Төмендегі y=x 2  функцияға график типін таңдап диаграмма тұрғыз.

х

у

2

4

4

16

6

36

8

64

10

100

12

144

14

196

 

 

2- лайықты деңгей Төмендегі ақпаратқа  гистограмма типін таңдап диаграмма тұрғыз.

Қазақстан халқының ұлттық құрамы (%)

 

 

1926

1939

1959

1970

1979

1989

1999

 

2009

Қазақтар

57,1

38

30

32,6

36

39,4

50,7

63,3

Орыстар, украиндар, белорустар

33,1

51,5

52,1

51,1

48,1

44,3

37,7

 

23,3

Басқа ұлттар

9,9

10,5

17,9

16,3

15,9

16,3

11,6

13,1

 

3. Жоғары деңгей

Төмендегі кестеге

1. Дөңгелек диаграмма құрыңыз

2. Құрылған диаграмманың типін сақиналық  типке ауыстырыңыз.

3. Енгізілген диаграмманы қалауыңызша форматтаңыз.

4. Жасалынған жұмысты «Ақпарат» деген атпен сақта

Сенің жанұяң үшін қандай ақпарат көздері маңызды екенін анықта.

Нәтижені достарыңмен салыстыр

Күнделікті уақыт кететін ақпарат көздері:

 

Кітап оқу

 

Газет-журналдар оқу

Телевизор көру

Интернеттен ақпарат іздеу

Жанұя мүшелерімен қарым-қатынас

Басқа жолдармен ақпарат алмасу

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті.

 

Беркіту тапсырмасы:

 sin_kaz электрондық оқулығы № 7 модуль (Excel бағдарламасында жұмыс істеу)2;3;4;5 тапсырмаларды орындау.

 

Қорытынды

Уақыты: 6 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия - мини тест

1. Жол мен бағанның қиылысуы нені білдіреді?

а) ұяшықты;       

б) сызықтық кестені;                       

с) тіктөртбұрышты кесте;

2. Диаграмма шебері жұмысын бастау үшін қай команданы орындайды?
а.  [Файл ]®[Диаграмма]
б.  [Қою ]®[Диаграмма]
с. [Түзету ]®[Диаграмма]

3. Диаграмма – бұл ...
а. кестедегі мәліметтерді графиктік түрде ұсыну;
в. . ақпараттық технологияларда пайдаланылатын график;
с. әдемі өңделшен кесте;

4. Электрондық кестедегі +100 мәні деректердің қандай типіне жатады?

а) мәтіндік жазбалар;      б) сандық деректер;      с) күндер;                              

5. Электрондық кестедегі 13/11/04 15:23 мәні деректердің қандай типіне жатады?

а) формулалық деректер;                              б) сандық деректер;                         с) күндер;

Үй тапсырмасы

Уақыты: 2 мин

 

  • Үйге: тақырыпты оқу және интернеттен қосымша мәліметтер алу.

8-сыныптың информатика оқулығынан диаграмма құру ережелерін жаттау

  • Ұлы Отан соғысының 70 жылдығына арнап жергілікті награда  иегерлері атанған батырлар саныбойынша диаграмма құруға ақпарат дайындау

 

  Бағалау

Уақыты: 2 мин

 

 

Формативті бағалау ( қол белгісі бойынша )

Формативті (қол белгісі арқылы) бағалаулар және сабаққа қатыстары бойынша  жиынтық баға қойылады.

 

Дерек көздер

Е. Шевчук, Н. Кольева «Информатика-8» оқулығы, Алматы «Мектеп» 2012,

8-сыныпқа арналған электрондық оқулық,  «Әдістемелік нұсқау», Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары

 

 

Категория: Информатика | aaa aaa
2263Просмотров: 2263 | Загрузок: 111 | <Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0

Добавить комментарий


Наверх