[ Добавить материал ] |
15.12.2015, 22:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Веб – квест «Пластмассалар және олардың түрлері»
Автор: Минайдарова Зауреш Мейрамкановна e– mail: zoro-84@mail.ru Пәні: химия, 11 сынып. Жалпы білім беру стандартына сай құрылған, «Пластмассалар және олардың түрлері» тақырыбындағы сабақта пайдалануға болады. Қажетті ресурстар: ДК, Интернетке қолжетімділік, «Уроки химии Кирилла и Мефодия» мультимедиялық оқу курсы, 10-11 сынып. Мақсаты: жоғары молекулалы қосылыстармен танысуды одан әрі жалғастыру. Пластмассаның құрамы мен қасиеттерін анықтай білу жолдарын үйрету. Пластмассаларды алу реакция теңдеулерін білу, сызбанұсқа жасай білуге, өзінің байқағанын қорытындылай білуге үйрету. Қазіргі заманда пластмассаның адам өмірінен алатын орны, жағымды және жағымсыз жақтарын өз бетімен анықтай білуге бағыт беру. Веб-квестке арналған тапсырма типі: ақпаратты зерттеу барысында туындаған пікірлер мен дәйектерді объективті түрде мәтіндеу, яғни журналистік тергеу жүргізу
Тапсырма. Тапсырманың қысқаша мазмұны Жаңа сабақты оқып-үйрену, яғни зерттеу барысында мына сұрақтар қамтылады: пластмасса, шайырлар деген ұғымның анықтамасын біледі, олардың құрам бөліктері: полимері (шайыр), тотықтырғыштары (графитті, шыныталшықтар, ағаш ұнтақтар), бояулар жайлы рет-ретімен баяндалады. Пластмассаның түрлері, оның үлгілері алынып, оның электрөткізгіштігі, термопластикалы немесе термореактивті екені, қышқылдар, сілтілер мен тотықтырғыштарға әсеріне тәжірибе жүзінде көз жеткізеді. Пластмассалардың қолданылатын негізгі 5 тобы сөз болады. Кейбір аса маңызды пластмассалар өкілдеріне тоқталады. Оларды сипаттауды үйренеді. Қазіргі заманда халық шаруашылығы мен техниканың әртүрлі салаларында, күнделікті өмірдегі маңызын ашып береді. Пластмасса қалдықтарының экологияға әсері жайлы пікірлер туындайды. Қазіргі кезде пластамсса қалдықтарын кәдеге жарату жұмыстарының даму барысы, мүмкіншіліктері сөз болады.
Бұл мәселелерді шешу үшін бізге мынадай мамандар қажет: Рөл 1. Химиктер Рөл 2. Тұтынушылар Рөл 3. Журналистер (түрлі пікір мен көзқарастары бар топ) Олардың арасында міндеттерді бөліп береміз.
Рөл 1. Химиктер. Химик ретінде Сіздер мына сұрақтарды сипаттап берулеріңіз қажет:
Өз ойларыңызды ортаға салыңыздар. Ақпарат көздерімен жұмыс жасап болған соң, топ ішінде талқылап ортақ есеп берулеріңіз қажет. Есеп презентация, веб-парақтар немесе мәтіндік редактор түрінде болуы мүмкін.
Рөл 2.Тұтынушылар. Тұтынушы ретінде Сіздер пластмассалардың алуан түрлілігі мен қасиетін ескере отырып, қазіргі заманда халық шаруашылығы мен техниканың әртүрлі салаларында, күнделікті өмірдегі маңызын ашып берулеріңіз қажет. Төменде көрсетілген мәселелерді сипаттап беріңіздер:
Ақпарат көздерімен жұмыс жасап болған соң, топ ішінде талқылап ортақ есеп берулеіңіз қажет. Есеп презентация, веб-парақтар немесе мәтіндік редактор түрінде болуы мүмкін.
Рөл 3. Журналистер. Журналистер ретінде Сіздер пластмассаның пайдаланылуындағы жағымды және жағымсыз жақтарды ескеріп және дәйектерге сүйене отырып түрлі пікірлерді ортаға салуларыңыз қажет:
Ақпарат көздерімен жұмыс жасап болған соң, топ ішінде талқылап ортақ есеп берулеіңіз қажет. Есеп презентация, веб-парақтар немесе мәтіндік редактор түрінде болуы мүмкін.
Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін бекіту мақсатына өздік жұмысын жасау ұсынылады. Тапсырма: Төмендегі пластмассаларды сипаттаңдар.
Жоспары:
Жұмыс тәртібі:
Бағалау критерийлері Шығармашылық есеп (ауызша): Сөйлеу жанрының мәтін мазмұнына сәйкестігі, мазмұндаудың логикалы болуы, көрнекіліктердің тиімді пайдаланылуы, топ мүшерелінің арасындағы бірлестік, ынтымақтастық ескеріледі. Жоба: Мазмұнның тереңдігі мен ерекшелігі, сапалы жобалау, сөйлеу сауаттылығы, топ ішіндегі бірлестік, ынтымақтастық ескеріледі. Топ ішіндегі жұмысты әр топ басшысы мына бағалау парағы бойынша бағалайды:
Топтағы әр оқушы өзін төменде ұсынылған сенім парағы арқылы бағалайды: Оқушының аты-жөні:
Ұсыныстар: Өз жұмыстарыңды түрлі формада мәзірлеуге болады: - Ол Wordта жазылған мәтіндік документ болып, кейін өз баяндамаларында тіркелуі мүмкін; - Ол Googlда, немесе Etherpad блокнотында орналастырылған документ болуы мүмкін; - Power Point көмегімен жасалған презентация болуы мүмкін; - фото және видеофрагменттерден жасақталған видеоролик болуы мүмкін; - Microsoft Publisher көмегімен орындалған буклет түрінде; - Фотоальбом түрінде; - веб-парақтары, мәтіндік редактор, т.б. болуы мүмкін. Қорытынды. Пластмассаның құрамы мен қасиеттерін анықтай білу жолдарын үйренеді. Пластмассалардың алуан түрлілігімен танысып, маңызды өкілдерінің маңызын, құрамын, қасиетін зерттеуді үйренеді. Оқушылар өз байқағандарын қорытындылай білуге үйренеді. Қазіргі заманда пластмассаның адам өмірінен алатын орны, жағымды және жағымсыз жақтарын өз бетімен анықтай білуге дағдыланады.
Интернет-ресурстар: http://bigox.kz/plastmassalar/ http://studopedia.org/7-10757.html http://www.alhimik.ru/EATS/eda21/html
https://www.xumuk.ru/encyklopedia/1548.html https://twig-bilim.kz/film/plastics-and-polymers-5651/ http://www.tehnoinfa.ru/modulnoeobuchenie/8.html http://er.semgu.kz/ebooks/ebook_522/#ps http://www.simplexnn.ru/?id=6866
http://www.bibliotekar.ru/spravochnik-153-2-tehnika/22.htmhttp://zablugdeniyam-net.ru/fakty/vse-plastmassy-neprochnye-i-goryuchie/ http://www.plastikp.ru/stati/?ELEMENT_ID=659 http://tezister.net/index.php?newsid=196466
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2060Просмотров: 2060 | Загрузок: 31 | |
Всего комментариев: 0 | |