|
Биология оқулығы 9сынып
М.Қ.Гильманова,А.Р.Соловьева,Л.Ү.Әбішева
Алматы «Атамұра» 2009ж Электрондық оқулық-9сп
Интерактивті тақта,видио ролик.Интернет материалдары.
Әдістемелік нұсқаулық 9сынып.Флипчарт,маркерлер
|
Жалпы мақсаттар
|
Тіршіліктің пайда болуы туралы алғашқы көзқарастармен ,әртүрлі теориялармен таныстыру; Л.Пастердің тәжірибесінің негізінде тіршілік туралы дүние танымын арттыру..
|
Оқыту нәтижелері
|
Тіршіліктің пайда болуы туралы алғашқы көзқарастармен,
Л.Пастердің тәжірибесінің
маңызы негізінде
тіршілік ұғымын салыстырып жүйелей алады.
|
Негізгі идеясы
|
Жеке немесе бірлесіп жұмыс жасауға,ортақ ой-пікір туғызуға,өзінің және жолдастарының іс-әрекеттеріне баға беруге,мақсат қоюға,талдауға қортынды шығаруға үйренеді.
|
Сабақтың көрініктілігі
|
Интерактивті тақта,ресурс. Слайд,маркерлер Электрондық оқулық-9сп
|
Сабақтың түрі
қолданылатын тәсіл
Пәнаралық байланыс
|
Жаңа сабақ
СТО техн
|
Сабақ кезеңдері
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
уақыт
|
Әдіс тәсілдер
|
Ұйымдастыру
|
Сәлемдесу. сергіту сәті
Сабаққа сәттілік тілеу түгендеу.бағалау парағын тарату,топ басшысын тағайындау
|
Сабаққа бір-біріне сәттілік тілейді, топтарға түстері бойынша бөлініп отыру
|
1мин
|
Ой сергіту
|
Топқа бөлу
Бірлік,бірегейлік сезім қалыптастыру,бірлескен жұмыста жоғары нәтижеге жету.
1.Үй тапсырмасы
-тақырып бойынша бұрынғы білімді еске түсіріледі
2кезең;
Қызығушылығын ояту
- -белсенді әрекетке жұмылдырады;
-ойлау жұмысына ынталандыру
|
Топқа бөлінуін бақылау
Мұғалім оқушыларды сырттай бақылап білім білік дағдыларын анықтау үшін кері байланысқа шығады
Видео көру
Тақырыпты анықтау; Тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастардың дамуы. Жерде тіршіліктің пайда болуы туралы теориялар. Л.Пастердің тәжірибесі
|
Түстер бойынша отырады,топ жетекшісі тағайындалады
Жан-жақтыбілім тексеру «6 неліктен?»
Көбелек туралы видеоны көріп өз ойларын айту
Тақырыпты жазады
|
6мин
4 мин
|
Түсті қағаздар арқылы топқа бөлу
Оқыту мен оқудағы жаңатәсілдер(диологтік оқыту)
Сыни тұрғыдан ойлау
АКТ
диолог
|
2-кезең:Мағнаны тану
-элек.оқулықтан мәтін
-оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білімді жұппен,топпен жұмыс
Сергіту сәті. Жаңбыр
|
Электрондық оқулықтан тақырыпты тыңдау
1 топ-тіршілік алғы шарты
2топ-тәжірибелер
3 топ- Постертәжірибесі
Берілген тапсырма негізінде негізгі идеяны постермен қорғау
әр топқа ресурстар таратып беру
|
Берілген тапсырма б-ша оқып ,топта талдап постер құрып бүсіндіру
Топ жетекшісі бағалап отырады
Ресурстармен жұмыс
|
10мин
10 мин
|
АКТ
Жұптық, топтық жұмыс
Көшбасшылық
|
Ой толғаныс кезеңі:
-Өз ойларымен түсініктерін өздері игерген мәләметтер арқылы жеткізеді
Қорытындылау
|
«Ыстық орындық»
Электрондық оқулықтан тапсырма
|
Оқушылар пікірлеседі сыни ойлап өз көзқарастарын жеткізеді
|
18мин
|
Талантты және дарынды балаларды оқыту
|
Бағалау
Кері байланыс
|
Топ жетекшілері бағалауы.қорытынды бағаны мұғалім қояды
|
|
3мин
|
көшбасшылық
Оқыту үшін бағалау,оқуды бағалау
|
Үйге тапсырма
|
Мәтінді оқу
.реферат
|
Күнделіке берілген тапсырманы жазу
|
1 мин
|
|
|
|
|
|
|
|